Min telefon är avstängd

Hejhej, nu befinnr vi oss i Lycksele och det är hemskt skönt att komma hit, som att komma hem litegrann. Känns lugnt och skönt. Vi stannar till fredag, då ska jag jobba helg och efter det - semester i två vckor! Jag hade bett om en vecka men fick två. Vet inte vad jag ska tycka om det eftersom jag inte får så mycket pengar, men borde kanske bara gilla läget.
 
Jag och mina två arbetskamrater hade en diskussion om sociala medier igår, som en av dem hatar, och den andra var inte heller särskilt impad. Jag håller med dem i mycket, typ att om man verkligen njuter av livet och det som händer så tar man udden av det genom att måsta fota och dela hela tiden. Så till slut tog vi i hand på att jag ska stänga av min telefon varje dag kl. 18 tills jag jobbar med den ena av dem igen. Så nu vet ni, om det är viktigt, ring Freddan:)
 
Nä, men dags att njuta av livet alltså;)


Kommentarer
Mariami

Det lät som en bra idé! Kan jag komma och hälsa på runt den 24/7?

2013-06-26 @ 18:40:15
irene

Njuuuuut!!

2013-06-26 @ 21:54:37
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0