Cupcakes och magsjuka

Hihoo... vilken kväll!
Mina friends i terapigruppen kom hit för att baka cupcakes till vår sista terapi imorgon! Vi gick och handlade och satte igång. Kaos i köket, inte så konsigt när det är fem kockar. Fredrik hade vart ute och åkt skidor. Sen började han må dåligt. Han var aldrig in i köket som tur var. Cupcakesen blev färdiga, mer eller mindre lyckade:) Sen när vi fikade på dem hade Fredrik gått och lagt sig men sen sprang han in på toan och spydde. Och inte så långt efter det drog sig gästerna hemåt. Det kan man ju förstå. Nu är jag riktigt rädd att bli smittad. Hatar magsjuka.
 
Hade skivat upp en älgstek och lagt i marinad. Kan inte äta nåt nu, känns som jag ska bli sjuk vilken sekund som helst, fast det är nog bara inbillning. Köttet får vänta till en annan dag.
 
Ska skriva lite hemtenta nu innan sovdags. Fast egentligen är det sovdags nu. Trött. Hejdå.
 


Kommentarer
mamma

Kakorna ser goda ut i alla fall.
och du blir nog inte sjuk än. Du blir sjuk sist av alla. :)

2013-03-17 @ 22:10:35
mamma

Jag tycker synd om Fredrik. Hälsa till honom. Du och Majken kan väl sova i rummet i natt.

2013-03-17 @ 22:11:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0