Förkyld i Sälen

Då är vi på plats i Sälen, Majken sover gott och tur är väl det, hade varit jobbigt om hon levde om en massa och störde alla vasaloppslöpare i stugan. Så peppar peppar...

Jag har blivit riktigt förkyld, det är jobbigt. Förmodligen hinner jag inte smitta alla andra. Jag har ingen nässpray och vi ska vakna kvart i fem imorgon. Jag vet inte hur det ska gå. Nä nu vare gnälligt igen!

Det bästa är iallafall att Mamma kommer och är med oss i Mora imorgon! Det blir kul:):)

Hör att det är mello på nedervåningen, jag hejar på den snygga pojken som dansar:)

Nej nu är det godnatt, imorgon är det Vasaloppet. Heja Fredrik!!



Kommentarer
A-L

Heja Fredrik!

2013-03-02 @ 21:35:31
Helena

Heja fredrik! Jag följer honom på nätet :)

2013-03-03 @ 08:39:03
Dag I

Hvordan gikk det med Fredrik, kom han i mål? God bedring i alle fall :)

2013-03-04 @ 10:18:09
URL: http://www.holsvik.com
martina

Ja han hejar jag också på, han till vänster alltså.

2013-03-05 @ 18:09:14
URL: http://vivalamartian.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0