Halv tio

Så skönt att gå och lägga sig! Vi har haft bäbishäng här ikväll, Majkens kompis Selma med föräldrar var här och fikade, jättetrevligt men jag blir trött så tidigt.. Vaknade innan sex imorse och for på spinning (med en av mina och en av Fredriks skor...), sedan var vi på öppna förskolan och sedan en sväng på stan. Inget plugg med andra ord men ibland får man prioritera att vara med familjen... Kanske särskilt nu när Majken är inne i någon slags överlycklig period, glad jämt!! God natt!



Kommentarer
Helena

Glad vingmutter

2013-03-15 @ 14:22:23
irene

"Överlycklig vingmutter" :D

2013-03-15 @ 15:41:58
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0