Härlig helg!!

Hej hopp!
Här är livet på topp! Nåja, det är ganska bra iallafall, Fredrik är hemma med Majken och jag är på skolan på dagarna. Oftast iallafall, ibland vill jag vara med dem istället:)
 
I helgen skidade vi upp till Stensdalsstugan som ligger vid fjällen kring Vålådalen. Fredriks kollega arbetar som stugvärd där så vi begav oss dit och sov där en natt innan vi skidade hem igen på söndagen. Fantastiskt väder hela helgen!
 
 
Superhärligt!
 
Imorgon ska Bea dra med mig till gymmet igen. Hej träningsvärk.


Kommentarer
mamma

Sämre kan man ha det

2013-03-12 @ 19:26:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0