Skavlan

Jaha det är fredag igen. Kan inte påstå att livet är tiptop these days men nu är det fredag och vi hänger framför tvn. Tidigt imorgon bitti åker vi ner till Sälen för Vasaloppet, spännande. Tyvärr blir det inte någon tur till Falun för det har vi inte tid till.

Idag hade jag mina första patienter som psykologkandidat på intensivvårdsavdelningen här i stan, det gick bra:) På onsdag ska jag på en anställningsintervju till ett sommarjobb jag väldigt gärna vill ha!

Jojo, livet funkar ganska bra ändå. Bara att det inte är superkul:P Men det kan det ju inte vara jämt heller I guess...

Majken är rätt frisk allafall men hon tycker inte heller att det är skitkul. Gnäll.



Kommentarer
mamma

Om man har haft hög feber i en vecka så orkar man inte vara på topp hela tiden. Det blir bättre när hon har repat sig.

2013-03-01 @ 21:32:56
Pe

Skönt att se att det ändå finns vissa som upprätthåller de könsstereotypiska idealen!

2013-03-03 @ 11:26:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0