Helmert är kul:)

Det har vart så kul med Helena på besök, man skrattar:) Idag började vi dagen med att ta med oss frukost och gå upp på berget. Fredrik var livrädd för att Majken skulle rulla ner för stupet men det gick bra. Nu är jag på jobbet, det går bra det med.

Igår hade vi en jättetrevlig kväll med Beatrice på besök. Stackarn, hon går på diet och hade sin ätardag igår och då äter vi så klart surströmming:) men jag kompenserade med kladdkaka till efterrätt alla fall.

Ikväll åker Helena och bor på campingen med sin klass, men hon ska komma och grilla med oss på tisdag kväll allafall:) och imorgon blir det caféplugg. Träffa föräldragruppen på tisdag, Uppsala torsdag och Sthlm på fredag. Blir en intensiv men kul vecka!

Och björkarna börjar slå ut! Lycka!



Kommentarer
Anna-Lena

Hon KAN ju krypa!

2013-05-15 @ 19:54:36
helena

jag tycker majken är rätt kul också!

2013-05-18 @ 10:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0