Vasamuseet idag:)

Idag har vi hängt på Vasamuseet, det var spännande:) Majken tittade på skelett. Vad har vi annars gjort? Jag har vart lite sjuk som vanligt men annars har vi vart ute och promenerat och tittar på djur och så. Och spelat ett jätteroligt spel som vi nog måste köpa:)

Imorgon är det ps13 och hela dagen är fylld med föreläsningar. Ska jag vara ärlig hade jag hellre hängt här hemma med familjen men det blir nog kul ändå. Jag har köpt en retroklänning som jag hittade i en vintage store till sittningen. Verkligen inte en sittningsklänning men äsch, den får duga:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0