Går vidare i förkylningsdimman

Jag förstå att ni gärna vill veta hur min hälsa utvecklas! Mindre täppt i näsan, mer hostig. Får inte sova på nätterna, trött och ont i huvudet på dagarna. Yes, längtar tills jag har ett riktigt jobb så jag kan sjukskriva mig. Idag är jag i alla fall på ett seminarium om sorg och sitter alltså på en stol och lyssnar hela tiden och blir bjuden på lunch. Det är lagomt.

Igår var det fars dag. Fredrik hade sagt till mig att förskolan säkert fixar så att barnen gör presenter, så jag släppte det. Men det gjorde de ju inte och det kan man ju kanske förstå, alla har ju inte en pappa. Så han fick ingen present, men tårta i alla fall eftersom de fixade det i Lycksele. Men nu på lunchen köpte jag en liten present som Majken kan ge han sen.

(Fast han for iväg och åkte skidor igår kväll så han var ganska nöjd ändå..)



Kommentarer
irene

Snart kan hon börja göra teckningar att ge på farsdag. Det blir bra det.

2013-11-11 @ 19:36:45
mamma

håller med Irene.

2013-11-11 @ 21:21:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0