Lycksele

Så skönt att åka till Lycksele i helgen! Man kanske kan tänka sig att jag borde vara hemma, vila och bli frisk men jag tror jag får mer vila här. Majken har hur många som helst att hänga med och jag bara slappar. Jag och Hanna har gjort second hand-svängen och jag hittade bland annat en julklänning till Majken för 15kr. Perfekt. 

Sen har vi varit hos Jocke och Ewa och fikat, Lion och Majken har lekt och ska väl göra det hela kvällen. Jag har sjukt ont i huvudet men det känns ändå överkomligt när man får vila:)

Det är lite snö här, jag längtar så himla mycket till jul och Falun!



Kommentarer
mamma

Välkommen!

2013-11-10 @ 17:04:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0