Varg

Igår var Jonas barnvakt och jag och Fredrik for på teater, Varg, det är Dalateatern som turnerar med den. Jag är inte så jätteförtjust i teater men Fredrik har velat gå sen vi bodde i Luleå. Han tyckte det var kul:) Hur som helst var det trevligt att göra något tillsammans bara vi.

Om man får gnälla så fortsätter jag gnälla på min förkylning. I morse höll på att snyta ut hela hjärnan och ont i huvudet har jag haft hela natten. Jag börjar dessutom få näsblod av mitt nässpray, det är inte så bra att hålla på med det för länge. Funderade på att sjukskriva mig men hade en patient idag som min handledare skulle "granska" mig på och det har redan blivit uppskjutet två gånger så jag ville verkligen få det gjort. Det gick bra i allafall:) 

Annars åker vi till Lycksele i helgen. Det ser jag fram emot, får vila upp mig där. Jag ska äta pizza!


Det var maskerad idag på förskolan. Majken fick låna mina kattgrejer. Hon slet av sig dem ganska snabbt..


Kommentarer
irene andersson

jasså katt, jag trodde det var en annan varg

2013-11-06 @ 20:59:24
mamma

Nässpray SKA man inte använda så länge. Då kan den få motsatt effekt, har jag för mig.
För övrigt går det väldigt envisa förkylningar på mitt jobb också. Det går vecka efter vecka utan att de blir av med dem.
Hoppas du blir bra snart.

2013-11-06 @ 23:43:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0