Fredagkväll och idol

Fredrik är på aw med Jonas och jag befinner mig i soffan med Hima och kollar på idol och filar på ett psykologutlåtande. Gjorde ett begåvningstest igår vilket ju var spännande men det här med att skriva ihop resultatet på ett bra sätt är lite mindre kul tycker jag. Och nä, så klart sitter man inte och jobbar med sån en fredagkväll men jag gick hem efter lunch idag för att göra det, men var så himla trött så jag sov lite istället och hämtade Majken lite tidigare från förskolan. Sen har jag även sovit i soffan medan Majken satt bredvid mig och kollade på sin pekbok på min mobil. Vissa dagar är man inte världens bästa mamma.
 
Imorgon är det sista utmaningen i min trettioårs-kris. Åre trail run, 9 km, jättebrant backe i slutet. Blir nog jobbigt men sen är jag färdig med det här springandet på ett tag:)
 
 


Kommentarer
mamma

Halledudandemej.

2013-10-05 @ 12:48:42
irene

var finns "gilla"knappen?

2013-10-05 @ 20:54:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0