Men ååååh preggo!

Skrev ett inlägg som försvann. Skrev inget viktigt egentligen, att jag kollar på idol och äter godis. Att jag uppskattar helg och att jag ska få en sovmorgon på söndag. Att vardagen går i ett. Lämna Majken på dagis, cykla till jobbet och hem, leka med Majken i två timmar och sen slänga sig i soffan till läggdags. Och att jag inte vill jobba heltid i framtiden. Det vill jag inte.

Sen skrev jag att jag är gravid, så att de som läser blogg och inte vet, nu vet. I början av maj. Blodprov igår och det gjorde ont.


Bilder från förra helgen då vi var med Abbe plus familj på Andersön:)




Kommentarer
irene

OOOoooooooooooooooooo va roligt!!!

2013-10-25 @ 21:04:16
mamma

Det är ju helt fantastiskt. Ett nytt litet underverk på väg.

2013-10-26 @ 18:06:53
Elin & Alva

Ett stort GRATTIS från oss i Snårbäcksliden =)

2013-10-27 @ 19:13:33
helena

Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2013-10-29 @ 15:51:31
Jo (ja, Marias gamla vanliga du vet)

Grattis! Vad roligt!

2013-10-29 @ 20:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0