The way you played with me like a little child

Idag har jag lyssnat på låten från the great Gatsby halva dagen. Som Katarina gjorde för länge sedan när hon uppdaterade bloggen.

Jag har vart på kursen ikväll igen, det gick ganska bra men ärligt talat så är jag faktiskt lite tjock. Den där jäkla dieten i somras alltså... Never again. Jaja, en tävling kvar, sen ska jag lugna mig med löpningen och försöka gå på lite pass på gymmet igen:)

Majken har det jättebra på dagis, hennes fröknar är förundrade över hur hon så självständigt och självklart tar för sig av världen. Går i väg och leker, cool liksom, bryr sig inte om de andra barnen som dundrar förbi. Minst på hela dagiset är hon, pluppis:) Och inga problem att lämna henne (än, peppar peppar). Det är vi glada över!





Kommentarer
mamma och mormor

Majken är ju bara bäst :)
Vilken kurs går du på?

Svar: Löpkurs!
Bridget

2013-10-01 @ 21:01:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0