Mycket nytt

Ujuj jag är så trött så trött... Verkar som jag måste ha mina åtta timmars sömn trots allt, jag hade faktiskt tänkt försöka minska ner lite på sömnen. För att få tid till allt annat. Alltså jag har ju tid nu men sen när resten kommer hem vet jag inte hur det ska gå.

Fredrik skulle få spunk om han såg hur jag har det här hemma ibland. Han är väldigt duktig på att hålla fint han, inte jag. Ganska skönt att inte ha någon att ta hänsyn till ändå;)

Men jag saknar dem, ska bli skönt när de kommer hem igen..



Kommentarer
Mamma

Men VARFÖR ska du minska på sömnen. Åtta timmar är väl inte för mycket. Det är mera minimun...Mindre än åtta timmar är INTE bra.

2013-09-12 @ 09:26:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0