Back to Vita renen

Idag tog vi turen upp till Vita renen i Edsåsdalen igen. Fuskade med bilen så långt det gick och skidade därefter. Jobbigt var det även denna gång men jag slapp pulkan helt nu. Majken ville sova med en gång, hon gillar verkligen pulkan nu för tiden:) Väl framme var det fullt av folk, så här i påsktider. Käkade ciabatta och våfflor:) Sen åkte vi ner igen och lite lätt traumatiserad sen sist då Helena körde störtlopp ner med Majken slängandes som en vante bak i pulkan, tordes jag knappt kolla när Fredrik for. Men det gick bra, mycket tyngre före nu. Och Majken tjöt av förtjusning när det gick fort i backarna.



Men nu börjar det bli lite snö på sina ställen...

Ikväll har vi ätit en ordentlig påskmiddag med sill, lax och ägghalvor. Nu jäser vi i soffan.

Glad påsk!


Kommentarer
mamma

Mamma mia... det visste jag inte. Tur att jag inte vet.

2014-04-19 @ 22:13:22
Sanna

Hahaha, Hima i pulkan!

2014-04-20 @ 09:47:07
irene

Tror jag det att det var tyngre med Hima som sällskap i pulkan

2014-04-20 @ 21:20:16
A-L

Det var visst bara jag som inte såg Hima. I pulkan. Men NU har jag sett.

2014-04-20 @ 21:24:07
big

Hon satt bara där en stund:)

2014-04-20 @ 21:37:36
helena

Hon gillar väl pulkan efter den lilla upplevelsen hon hade med mig =)

2014-04-23 @ 17:46:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0