Förbereda

Idag har jag vart hos barnmorskan. Vi pratade om hur jag mår och sådär och hon har försökt få mig att förstå att det är viktigt att ta hand om sig eller nåt sånt! Jag är lite stressad över skolan och min brist på energi och engagemang. Och lite rädd för förlossning och hur det kommer bli sen. Jag känner mig lite ensam men vill heller inte veta av så värst mycket folk. 

Hur som helst så trodde hon att det blir en liten bäbis, hon tippade på 3,1 kg. Vad tippar jag då? En tjej.. ? Det var en tant på coop häromveckan som sa att det var en tjej, men vad vet väl tanter på coop egentligen?

Fredrik är i Norge och jobbar. Jag slår vad om att jag kommer vakna inatt och ha Hima i sängen. Hon bukar passa på. Sen har jag tvättat upp lite smått till pluppisen. Det är inte så länge kvar. 34 dagar. Själv tror jag på 30.

Godnatt 




Kommentarer
mamma

Åh, vad spånnande det kommer att bli. Igen.
Och du... tanter på coop är ganska kloka...

2014-04-09 @ 20:32:12
helena

Vet du vad, livet är inte så allvarligt som man kan tro ibland. Det löööööser sig

2014-04-10 @ 07:45:50
irene

oh kära nån, det närmar sig :)

2014-04-11 @ 21:48:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0