Något slags föräldramöte

Jag anmälde mig som frivillig från avdelningen på förskolan i höstas att vara någon slags förälder. Alltså jag vet inte själv vad jag tog på mig men nu är det dags för möte allafall. Visste väl inte att jag skulle vara höggravid och trött men men...

Jag tar dagliga powernaps nu för tiden och gör inte så mycket på skolarbetet. Det känns skönt. Min handledare är väldigt stöttande och tycker att jag bara ska ta det lugnt och inte tänka på så värdsliga saker som skolan just nu:) och jag försöker lyssna på det även om det är svårt ibland!

Majken har värsta bitmärket på armen för hon blev biten idag på förskolan. Dessutom har hon blivit förkyld igen. Stackars liten..





Kommentarer
Kate

Du ska ju verkligen inte hålla på med skolan, jag har blivit 50% sjukskriven idag fram till födelsedatum och då är jag bara i vecka 35!

Svar: Gu se skönt!! Skulle jag också vilja:)
Bridget

2014-04-29 @ 19:42:15
hrlena

bra bra, ta det lugnt!

2014-04-29 @ 21:04:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0