Sol, sockerkaka och nytt recept på ugnspannkaka.

Shit vad härligt väder det är nu. Man blir faktisk gladare av vår och värme! Allafall jag:)

Har kickstartat veckan med skola och sedan har jag lagat middag. Ugnspannkaka med bacon och purjo, det blev jättegott:) fast det tyckte inte Majken. Försöker bli lite mer aktiv, har varit väldigt trött senaste tiden. Vädret hjälper ju till! Nu ska vi ta bilen upp på berget och ta en kvällspromenad:) sen fika sockerkaka som jag också hade energi till att baka.

Apropå bak så är bäbisen idag färdigbakad eftersom jag gick in i v 38. Vi har packat bb-väskan (som Majken för tillfället håller på att riva ut). 20 dagar kvar dock..




Kommentarer
Maria

Snygg cykel!

2014-04-22 @ 18:32:45
mamma

Och bild också.

2014-04-22 @ 20:45:05
mamma igen

Ojoj, nu är det nära.

2014-04-23 @ 10:46:34
undefined

Dags att ta ut bullen i så fall :)

2014-04-23 @ 21:11:45
undefined

jaha, det sista var jag irene alltså

2014-04-25 @ 21:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0