Tandläkarångest

Igår var jag hos tandläkaren. Efter 31 år utan än hål hade jag nu inte bara ett hål, utan några stycken. Det känns piss, jag är så rädd för diverse ingrepp i min kropp som jag inte har någon kontroll över. Eventuellt ska jag dra ut en visdomstand också. Mig äre synd om!!

Träffade sedan Bea som ska bli min terapeut i detta. Skönt. Nilas och Terje fick hänga lite, gullungar😘 

Majken är tillbaka i förskolan och bråkar med mig varje gång jag hämtar henne, hon ska minsann inte med hem. Idag har vi plockat lite vinbär på vår gräsmatta som vi gjorde smoothie av. Hon stod och skrek av lycka vid mixern, skitkul tydligen!

Nu har jag fått i säng kidsen och ska ta tag i tvättberget och allt annat plock. Fredrik kommer snart hem från jobbet. Imorgon är en ny dag.





Kommentarer
Mariami

Jag tror jag har hört nåt om att man får lite sämre tänder när man är gravid/ammar. Så ifall det stämmer är det kanske inte så konstigt. Googla på det.

2014-08-21 @ 21:16:34
irene

underbart både fotot och mixerlyckan :)

2014-08-21 @ 21:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0