Bönderna....

Ujuj vad romantiskt;)
 
Jaha, vad händer i mitt liv då? Tenta skriven i fredags, vilken kändes rättså bra, så hoppas bara att känslan stämmer. Nu har det startat en ny kurs- mer att göra! Men jag misströstar ej, efter jul kommer jag ha all (?) tid i världen. Tror jag ja..:Pc
 
Jag och Beatrice kanske byter uppsatsämne också, så då har vi lite att jobba igen.
 
I helgen är det Jamtli Julmarknad - mysigt:) Utvecklingssamtal med Majken imorgon - spännande! Jag längtar väldigt mycket till helgerna nu för tiden. Det är ganska mycket i veckorna och skönt när man får tänka på annat än skola, middag, städning och tvätt.
 
Och så har vi då regeringskris-soppan. Sverigedemokrat-packet alltså. Say no more.


Kommentarer
mamma

Aäsch... julmarknaden skulle ha varit nästa helg....

2014-12-03 @ 21:37:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0