Svenssons

 Nu sitter jag på Svenssons och äter en supergod soppa! Högsbosoppa heter den visst, någon typ av krämig morotssoppa toppad med stekt bacon, very good. Vi äter rätt mycket soppa nu för tiden, sen jag insåg hur lätt det faktiskt är att laga... Lätt att få in lite vego-mat:)

Vi har haft besök av en mäklare idag som kollat på vår lägenhet. Vi vet ju inte hur det blir efter sommaren så vi måste kolla upp hur det skulle vara med eventuell försäljning. Det gick bra, enda som störde mig lite var att hon påpekade att det bara var tjejer som jobbade där nu och att man ju kunde tro att det skulle bli lite hönsgård, men det blev det faktiskt inte, hurra hurra. Häreminje, varför tror vi att vi måste ha en man med i bilden för att lyckas?!

Åh nu längtar jag efter julen. Det kommer att bli en så välbehövlig ledighet🎅 


Dessa godingar ska jag njuta av, lyckliga mig❤️


Kommentarer
irene

Lyckliga dej

2014-12-17 @ 19:28:35
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0