Du är snygg på ditt sätt

Tack för den Fredrik!

Vilken härlig dag vi har haft, klockan 10 for vi till badhuset och där var det en massa folk, jobbigt tyckte jag. Men Majken hade jättekul!!! Hon älskar att bada:)

Sen åkte vi till Mörsil och Kretsloppshuset. Det är så fridfullt där och vi åt deras buffé, eko och veggie:) sen gick vi och hälsade på deras tuppar, hönor och kycklingar! Å det var spännande tyckte Majken, men lite läskigt också. Och de kuckelikuade och kacklade. 

När vi kom hem byggde hon lite lego och jag och Fredrik skedvilade i soffan. Sen var Majken så trött så hon gick självmant och la sig. Jag och Frett käkade eko-oxfilé, (synd bara att jag måste ha den genomstekt..) Nu ska vi slappa lite och äta ostkaka med hjortronsylt till efterrätt. En perfekt dag tror jag:)





Kommentarer
helena

Det lät ju som en himla fin dag =)

2014-02-28 @ 21:14:11
mamma

Härligt! Tummen upp för så´na dagar!

2014-02-28 @ 21:29:03
Sanna

Åh, ser jättegott ut! :)

2014-03-01 @ 10:12:30
irene

mmmmmmmmmmmmmm så gott

2014-03-01 @ 16:00:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0