Oro och ångest

Det där är sånna där ord man skriver vardagligen i journalen till sina patienter, men wow, jag är också människa och idag gäller det där mig. Usch vilken pissdag från tidig morgon till slut. Än är den ju inte slut heller, tvätt i källaren.

Äsch, dagens ljusglimt var när jag shoppade på Hamngatan på lunchen. Köpte presenter och råkade hitta ett doftljus vars doft påminde om mormor och morfars gårdsplan. Fick så klart lov att köpa det. Sen slog kassörskan så omsorgsfullt och sakta in varenda present att jag kom för sent till föreläsningen men jag orkade inte bry mig. Det var så skönt att bara stå där och titta på hennes paketinslagning, lyssna på fin musik och med den där doften i näsan.

Ikväll är det Jills veranda, Kristian Gidlund är på besök och det måste jag se. Jag kommer att gråta.




Kommentarer
irene

jag kräver doftdatorinlägg!

2014-02-26 @ 20:24:52
Anna-Lena

Bra idé, Irene. Uppfinn... och du blir rik!

Jag såg programmet och jag grät också.

2014-02-27 @ 19:36:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0