Slut på energi.

Åh så skönt att lägga Majken och pusta ut i soffan en stund... Fredrik jobbar i Norge till imorgon så allt Majken-ansvar på mig. Det har gått bra, lite stressigt att hinna hämta när jag vart på en högstadieskola idag och observerat och intervjuat. Men hem med tösen och sen laga mat, idag gjorde vi fisk och den gick ner:)

Ikväll ska jag äta glass och se ett program om en kvinna som ville bli präst men möttes av massivt motstånd, kl 21. Verkar intressant. 

Dagens silver missade jag men nya tag imorgon! Tror jag ska smita tidigare från en föreläsning så jag hinner se! Annars ät ju hela helgen full med skid-stafetter:)




Kommentarer
mamma

Visst har du "barnens bästa mat"? I den finns lätta och nyttiga recept som passar både barn och vuxna.
Jättebra tips och idéer finns där.

Svar: Nej jag tror inte jag har den... Men du har ju:)
Bridget

2014-02-13 @ 21:01:29
irene

Jag gillar huggtänderna på nappen. Sött som hulken

2014-02-14 @ 11:17:30
mamma

Jag köpte en till på loppis, bara för att den är så bra. Jag trodde att du hade fått den, men nu ser jag att jag har den här hemma. Du ska få den...

2014-02-14 @ 22:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0