Sweet sisters

Ikväll kommer Helena! Hon har tagit en Hertz freerider från Umeå och kör ner, kul! Majken och jag har pratat massor om detta förstås, de får träffa varandra imorgon:))

Jag har också bokat en resa ner till Sthlm om en månad, det blir också roligt. Man kan säga att det är min tur att göra något för mig själv så jag åker dit ensam och hänger, hos Kate, Mats och Maria så klart.. Jag ska dessutom gå på någon slags kropp och själ-behandling som jag fick i 30 års-present.

Annars har jag börjat på gravidyoga, det verkar bra:) I helgen börjar OS, det blir kul.

Väldans vad positivt allt blev helt plötsligt:) 


Majken på besök hos Abbe i helgen som var:)



Kommentarer
mamma

Hurra va´ bra!

2014-02-06 @ 20:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0