Energi?

Tänk, igår tränade jag faktiskt! Var på gymet med Beatrice och körde lite rygg. Det kändes ganska bra och idag har jag träningsvärk.. 

Vi tog en heldag i skolan idag för att lösa "juluppgiften". Det gick jättedåligt:( Vi har en statistikkurs nu, den sista och jag har ju faktiskt klarat alla hittills men nu får man bli nervös igen. Jag hoppas vi får klarhet i det hela till veckan.

Ikväll har jag för första gången haft energi att göra något på kvällen. Lagade middag, åkte iväg och köpte en barnsäng till Majken som hon ska få sen, och så gjort granola. Jag har till och med gjort hyfsat rent i köket efter mig! (som Fredrik alltid klagar på att jag aldrig gör;))

Men nu ska jag slappa lite ändå tror jag! Imorgon börjar skola, förskola och rutiner igen.






Kommentarer
mamma

Bravo! för att du håller efter i köket. Det blir mycket trevligare så.
Är sängen utdragbar?

2014-01-07 @ 21:23:58
Big

Ja det är den, men vi har ingen mAdrass till den än. Men hon ska inte börja använda den förrän i sommar..

2014-01-08 @ 09:25:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0