Hemma hos momoåmofa

Nu är vi på Gullnässtigen! Min andra favoritsysselsättning för dagen:) Hoppas vi vinner, det var svåra frågor idag.

Annars har vi varit till fåren, mina fina fina får. Böjde ner kvistar åt dem och de var så glada för det. Majken var lite rädd  till en början, och fåren var lika rädda för henne. Hon var orolig för att de skulle äta alla barnen. "Men fåren äter ju inte barn Majken?" "Nääää!"

Sen tog jag även en promenad runt femman med Majken i vagnen och Nilas på magen, det var lite jobbigt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0