Majken 2 år!

Idag fyller Majken 2 år! Hon har fått tårta och presenter, just nu läser Fredrik en bok-present som gotnattsaga:) Hon har nog haft en bra dag:)

Nilas har haft magont idag och jag har mest fått vyssa honom. Jag som tänkte fixa skolarbetet. Det är ju bara måndag än så länge alla fall:)
Vi har vart och berättat för kommunen att Fredrik är pappa till Nilas, så de vet det. Till ett eventuellt nästa barn ska vi se till att vara gifta så slipper vi den proceduren. (Det tar dock bara en kvart så det är inte så jobbigt...)

Annars försöker jag planera vår Norge-semester om kvällarna. Vi ska bila från Östersund via Trondheim, Molde, och ner till Dröbak. Letar billiga stugor att bo i och planerar färdväg. Ska ju vara himla vackert..

Och rätt som det är dyker detta upp i mailboxen;)

Mer att planera in med andra ord;)




Kommentarer
Maria

Dubbelgrattis :) Vad lik dig hon är på bilden!!

2014-06-09 @ 20:21:30
URL: http://mariami.blogg.se
mamma

Dubbelgrattis från mig också.
Precis en lagom födelsedagsfest för en 2-åring, tycker jag. Mer än så behöver det inte vara i den åldern.

2014-06-09 @ 20:33:43
Sanna

Det går bra nu! Och grattis Majken! :)

2014-06-10 @ 12:29:10
irene

Perfekt!

2014-06-11 @ 21:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0