Sommarlov

Nu har vi "sommarlov", fast jag har någon grej kvar att lämna in. Ska fixa det nästa vecka tänkte jag för då har Majken fortfarande dagis på heltid. Nu har jag gått 8 av 10 terminer, känns lite ledsamt att det bara är ett år kvar. Fast jag har längtat länge efter att få börja jobba så är det ju himla kul att plugga ändå! Sista året ska jag försöka leva studentliv lite mer och verkligen njuta av det, åka på skiweek, gå på alla sittningar osv... Har missat en del under mina graviditeter. Inte så lätt att kombinera småbarnsliv och studentliv alla gånger:P

Idag har jag vart på BVC och vägt och mätt Nilas. Det går bra för honom att växa:) Sen var det vår-fest på förskolan. Alla barnen sjöng sånger. Inte Majken, hon var lite sur. Sen fick vi fika, då var hon glad!

Ikväll har jag och Majken vart och handlat, för imorgon får vi besök av Helena! Först skulle hon få sova inne hos Majken precis som mormor gjorde men nu har hon ändrat sig så hon måste sova på soffan. Vi får se, tror hon kan ändra sig igen..

Mamma försökte få fina bilder på oss i helgen. Det gick sådär;) mjukisbyx-ligan..





Kommentarer
Helena

Haha! Sätt in den där bilden på nyfödda barn sidan i tidningen!

2014-06-04 @ 23:21:37
Kate

Ja gört! Den var ju störtkul!

2014-06-04 @ 23:29:04
mamma

Jag tycker också att bilden är jättehärlig. (Det var ju lite irriterad stämning innan bilden togs, men det gick inte att hålla sig för skratt sedan. Bra stämningshöjare. Heja Fredrik!).

2014-06-05 @ 17:18:38
irene

SÅ fina ni är! Sätt in den i tidningen vetja! Mycket Mycket bättre än alla andra slags bilder :D

2014-06-05 @ 20:30:26
Mariami

Haha kul ju!

2014-06-05 @ 21:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0