Varför inte tio i fem?

Majken tycker om att vakna tidigt..

Men idag har det varit en bra dag! Jag satt hos frisören i lite mer än en timme, hon var skitsnabb och frågade knappt hur jag ville ha det. Vilket jag tycker är bra för jag vet ju inte så noga. Bara att jag ville bli klippt och få slingor i håret. Men det var en liten salong (den närmsta jag kunde hitta, en gata upp) och bara jag där. Hon pratade inte så mycket (tacolov), och vi lyssnade på radio. Härlig tid för mig själv. Jag tror jag blev nöjd med håret också, det vet jag inte helt säkert förrän jag fixat med det själv.

På eftermiddagen kom Beatrice och bäbis förbi, det var så trevligt med sånt finbesök! 

På kvällen åkte vi till "kukhuset" och "Nonas" för att hälsa på. En lång historia.. 

Imorgon ska jag på stan och shoppa kläder, mera kläder:) FrediRik också, men han får ta eftermiddag. Vi delar upp, det är bra:) 


Kommentarer
mammA

Det är skönt med frisörer som kan hålla tyst.

2014-06-30 @ 22:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0