Monday

I helgen har jag drabbats av skol-ångest efter att ha fastnat i skrivandet av ett arbete. Nu tror jag att jag har kommit loss, vi får väl se. Deadline på fredag och på torsdag åker jag till Sthlm så det blir väl att sitta och skriva på något mysigt café hoppas jag. 

Det ska bli skönt att åka bort bara jag, ska njuta av att åka tåg och lyssna på musik. Gå på museum kanske och få lite fotvård:) Äta god middag utan mat som kastas över bordet. Skönt.

Idag har vi köpt en ny barnvagn... En syskonvagn, den kändes jättebra:) Sen kom Bea förbi en sväng och käkade med oss. När Majken gick och la sig sen låg hon och ropade "Beeeaaa"... Hon gillar att få besök:) Maria och Johan var här igår, det tyckte hon också var kul!

I övrigt så tycker jag att jag börjar bli tröttare igen. 70 dagar kvar tydligen. Kan i och för sig bero på att jag är lite krasslig nu också, förkylningskänningar... Men ingen svininfluensa i alla fall! Hej hopp!





Kommentarer
undefined

Det är roligt att läsa om dina glädjeämnen, slippa mat som kastas över bordet och sånt ;) Man blir som lite glad själv också

2014-03-03 @ 21:06:23
Anonym

det var jag / irene / som skrev det

2014-03-03 @ 21:06:51
mamma

70 dagar går fort!

2014-03-03 @ 22:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0