Nattgrubblerier

Det där med att grubbla på nätterna för att man har ett problem man ska ta itu med nästa dag är så himla dumt! För sömnen behövs ju extra mycket då.

Jag ska avsluta mitt klientarbetet imorgon/idag. Har vart jättestressad över det och mått ganska dåligt så min handledare tyckte helt enkelt att jag ska lägga ner det och vänta till hösten igen. Och det känns ju jätteskönt. Samtidigt känner jag mig rätt kass också. Alla andra fixar det ju. Okej alla andra kanske inte är jättegravida och har en mini hemma men jag vet inte hur stor roll det spelar. Man ska ju kämpa och inte ge upp när något är jobbigt, visst:P Fast det kanske är lite fel läge att kämpa just nu. Så jag är lite tudelad. Nu kan jag i alla fall inte sova för jag ska träffa hen nu på morgonen och meddela detta. Har drömt om det här hela natten, blir så defenitivt nu.

Det regnar ute låter det som. Igår var det snöstorm. Fredrik snarkar. Ska försöka åka skidor imorgon men har ont i fogarna. Hå hå.

Ska försöka sova någon timme till.



Kommentarer
Helena

Jag tycker att det låter som ett klokt beslut!

2014-03-21 @ 15:44:52
Sanna

Det tycker jag med.

2014-03-21 @ 21:26:47
irene

Knäppis! Klart att det spelar roll att vara jättegravid och ha en mini (samt dessutom en som snarkar bredvid sig i sängen)
Man måste INTE ALLS kämpa - prioritera i stället. Och det du ska prioritera är dig själv just nu. Så de så!

2014-03-21 @ 23:16:49
Maria

Äh det där är väl inte hela världen, du är viktigast, inte skolan ;)

2014-03-22 @ 11:19:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0