Helg hela veckan

Vilken lång ledighet. Den har varit rolig men jag längtar lite härifrån, precis som jag gjord i slutet av graviditeten med Majken. Det är väl nåt med att inte få åka någonstans som gör att det är just det man vill. 

Bea och Joel har varit här och lagat middag åt oss, det var trevligt och gott! Sen har Abbe varit här och lekt med Majken. 

Imorgon är det skolvecka igen. Vi har tenta på fredag så det blir till att plugga hela veckan och hoppas att man kan skriva den? Ganska trevligt ändå. Ser fram emot cafeplugg:)

Majken läser för dockan:)


Kommentarer
mamma

Totte?

Svar: Nä, varför gråter pappan?
Bridget

2014-05-04 @ 21:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0