Kvällsångestennn

Åh nu ska man snart sova, jag avskyr det för det är så jobbigt att vakna och måsta amma. Har någon slags deadline imorgon i nån kurs men kan omöjligt få nåt gjort utanför hemmets väggar eftersom amningen går så dåligt. Imorgon är det jag som försöker få hjälp med detta.

BVC var här idag och vägde barnet (som heter Nilas förresten), han går upp fint i vikt så han får inte för lite mat allafall. Tänk vad man offrar för det där lilla livet. I söndags var det mors dag och jag vaknade upp med feber och mjölkstockning. Ändå sitter man där och sliter med amningen. Man fattar inte själv vad ens mamma gjort för en förrän man själv blir mamma. Jag har tagit för givet och vart otacksam i 29 år, men TACK mamma för allt du har gjort för mig.

Och på torsdag kommer hon hit och hjälper mig ännu mer. Tack och lov.

Beas bild på oss från förra veckan:)


Kommentarer
mamma

Du är ju för gullig.
På torsdag kommer jag och fixar så allt blir bra :)

2014-05-27 @ 22:24:42
irene

Hej Nilas! Välkommen till världen. Måtte du vara med att göra den bättre...

2014-05-28 @ 07:32:15
Helena

Nilas! Det blir bra det :) snart kommer jag och hämtar hima. Hon kommer få det bättre än någonsin!

2014-05-28 @ 21:07:36
Sanna

Nilas, ovanligt och fint. :)

2014-05-29 @ 09:31:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0