Mitt perfekta liv

Fredrik tycker jag ska skriva att idag har jag haft en sån hääärlig dag  i mitt hääärliga liv och att mina bröstvårtor är perfekta! 

Nåväl. Mamma kom ju igår och vi grillade i solen. Sen tror jag inte att vi hann så mycket mer. Det är ju ett evigt matande och sovande. Mamma lagade rabarberkräm till oss, gott:)

Idag har jag varit på skolan lite, har som sagt en massa kvar att göra men jag hann ändå inte klart. Sen for vi på Jamtli på eftermiddag och lekte med leksaker och kollade på den uppstoppade björnen. Som avslut på dagen åt vi världsgod surströmming. Som jag har längtat efter surströmming! 

Imorgon tyckte jag att vi skulle åka och kolla på en stuga till mamma några mil härifrån. Hon är inte överförtjust i idén, men jag är rätt förtjust i stugan så jag tror att jag och Fredrik får köpa den. 

Nä nu ska vi visst se på filmen, first blood. Hemsk.

Gulligull! Nä jag har inte glömt Majken, har bara ingen bild på plattan än..

Nilas är förresten en samisk variant av namnet Nils. Som vi tycker är fint, men lite vanligt kanske. Fredrik heter Nils i andranamn. 



Kommentarer
irene

Nilas är fint, Nils är fint, Fredrik är fin, du är fin ungarna är fina och stugan är säkert jättefin också

2014-06-04 @ 20:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0