Pluppis nummer två:)

För ganska precis ett dygn sedan blev vi föräldrar för andra gången! Det blev en pojke på 3610 g, som var 51 cm lång. Större än vad jag och min barnmorska hade trott. Förlossningen gick bra och vi hade en mycket bättre upplevelse denna gång. Även om den där smärtan är av värsta slaget. Fredrik pratade om att hans skönaste känsla är att komma i mål efter Kungsledenrännet. För min del är det att få ett slut på förlossningen.

Majken har varit här och kollat in lillebror idag, det tyckte hon var spännande. Hon är lite ambivalent, ena stunden är han bra och hon vill hjälpa till och andra vill hon ta hans grejer. 
Vi stannar på bb en natt till men åker hem imorgon. Det blir fint det!

Nu ska det ammad lite här och sen sova. Är så trött!







Kommentarer
mamma

Halldudanemej. Två finfina pluppisar!

2014-05-15 @ 22:43:00
Bea

Såå fina bilder!! Grymt bra jobbat!!
Och tänk att vi fick ses på bb! :)
Kram

2014-05-16 @ 09:11:10
Gam' mostern

Vilken liten fin skit... längst till vänster :) Stort grattis till väl utfört arbete och liten plupp.

2014-05-16 @ 15:33:17
Mariami

Kul med lite fler bilder!

2014-05-16 @ 15:49:30
Helena

Så fina bilder!

2014-05-16 @ 19:20:07
Elin & Alva

Ett stort GRATTIS till er ! =) stora kramar från oss i Älvsbyn

2014-05-17 @ 07:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0