Yes, äntligen:)

Äntligen vann jag något av värde i mina ihärdiga försök att vinna! Efter att ha gillat en sida på Facebook och sedan skickat in en motivering, hörde de ikväll av sig och berättade att jag vunnit en iPad mini:D Vad glad jag blev! Blir perfekt till sommarens bilsemester:)

Livet är ganska upp och ner annars. Den här amningen tar död på mig. Sår och ont, idag fick jag skura munnen på bäbis efteråt för han blev blodig. Det är verkligen en pina.
Och det är svårt att ha tålamod med Majken när det är jobbigt. Men ibland är hon ganska rolig också. Varje gång vi rapar bäbisen måste Fredrik slänga upp henne på axeln så hon också får rapa:)




Kommentarer
Sanna

Nämen grattis! :)

2014-05-20 @ 21:54:40
mamma

Åh, stackars dig.
Men lillpojken är väldigt väldigt söt...

2014-05-21 @ 17:10:15
Mariami

Han ser väldigt nöjd ut!

2014-05-21 @ 21:39:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0