Dagens barn


Idag har vi hängt med Abbes. Majken har ridit på en liten ponny och sedan var vi till Spikbodarna och grillade korv. Lagomt det. I veckan har vi haft någon liten släng av magsjuka, not so nice. Har fortfarade ingen riktig aptit, men har köpt lite ben & jerrys så vi får se om jag kan råda bot på detta.
 
I helgen ska vi till Stockholm på dop, det blir kul! Var så himla längsedan man träffade någon släkt känns det som. Nu ska jag pussla med Majken, hon är inne i en pusselperiod så vi shoppar mycket på second hand. Hejdå.


Kommentarer
mamma

Jag har köpt ett gammalt "kubpussel" idag. Få se vad hon tycker om det när vi träffas efter jul. Kanske för svårt?
Två par skor följde också med hem, (loppis, så klart)... men jag tror att Carl-Johan får dem. :)
För övrigt är det hur bra som helst att köpa på secondhand. Men det visste du ju redan.

2014-11-15 @ 17:23:44
mamma igen

Äsch. Nilas kan få skorna. Carl-Johan har redan så många :)

2014-11-15 @ 19:58:29
Helena

Älskade fina barn :)

2014-11-15 @ 22:31:12
irene

Oj så roligt med ett nytt inlägg :) merameramera tack

2014-11-16 @ 18:28:09
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0