Lilla Majkii

Hon fick med sig en låda lego i sängen för att jag inte trodde hon skulle kunna somna eftersom hon sov länge på dagen idag. Men det kunde hon minsann. Lekte en stund sen sa hon, "nu är jag lite trött mamma". Nu när jag tittade till henne har hon plockat ihop legot i en låda och krupit ner under täcket. Pluttisen;)


Den andra ligger inte och sover, men han är friskare. Han hade lite feber igår och var otröstlig, så efter lite alvedon fick vi alla sova hyfsat bra i natt.

Vi har haft en fin helg i Stockholm, på Carl-Johans dop:) Jag har tentaångest och borde egentligen plugga, sista salstentamen ever på fredag.


Kommentarer
mamma

Mormors Majken. Och mormors Nilas :)

2014-11-25 @ 21:39:13
Mariami

Gullisen!

2014-11-26 @ 17:00:09
URL: http://mariami.blogg.se
irene

klok tjej

2014-11-28 @ 19:09:08
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0