Bydalsfjällhalvmaran

 
 
Slappar på soffan. Kan knappt gå. Sprang ju det här fantastiska loppet i lördags och trodde det skulle bli lite mysigt sådär. Jag höll knappt på att ta mig i mål kan jag berätta. Kort sammanfattat så var det promenera som gällde uppför de första kilometrarna. Jag har ju ganska korta ben och skyller därför på detta då jag inte låg så långt fram i fältet uppe på toppen. Däremot gock det riktigt fort i nedförsbacke, så när vi kom ner till kontrollen så hade jag sprungit om jättemånga. Fast då skulle vi ju upp på fjället igen... Det var så tungt. Så några tog sig förbi mig igen. Sen tog jag in lite på toppen men då var jag svintrött i benen men det verkade övriga också vara. Jag kom på 15:e plats av 100 startande tjejer, tid 2,54,04! Hade ingen koll på startlistan innan loppet men trodde inte på en så bra placering alla fall. Det jag tyvärr misslyckades lite med under detta lopp var att ha det gött och njuta. Var alldeles för slitigt och blev för tävlingsinriktad..
 
 


Kommentarer
mamma

Bravo. Så bra gjort!!!

2015-08-24 @ 22:07:55
irene

WOW vad du är duktig!

2015-08-26 @ 17:09:12
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
Maria

Bra gjort och du slog ju den du skulle ;)

2015-08-26 @ 20:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0