Ängelholm, Össjö!

Vi är på semestertripp i Skåne nu, i närheten av Ängelholm på ett ställe som heter Össjö och mestadels består av en massa hästar, stallar och hagar. Här bor också Fredriks bror med familj i ett stort fint hus som hör till grevskapet😜

Idag har vi varit på ett järnvägsmuseum och tittat. Museer är så himla bra att besöka tycker jag. Spännande och oftast barnvänligt. 
Imorgon ska vi till ett naturreservat som heter Kullaberg, det blir toppen. Och jag har inhandlat levain till min frukost imorgon👌🏽








Kommentarer
Maria

Ser härligt ut!

2015-07-21 @ 21:17:12
mamma

Aha, är det där ni är. Ser fint ut. Och ingenjörn är med ;)

2015-07-21 @ 21:30:08
Anonym

Haha ingenjörn! Fint hus!

2015-07-22 @ 13:07:40
irene

Nilas har visst somnat ifrån sin telefon...

2015-07-23 @ 07:44:03
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0