Senaste veckorna i bilder😀

Kretsloppshuset i Mörsil...

Majken och kusin lilla Liv i BorgafjÀll
Åka skoter med farbror Simon

Sittning pÄ ps15
MÄne, sol, mÄne?!

KolbullarnaKolbullarna. Haha, jag skulle skriva lillbusarna eller nÄt..
FjÀllturen

Nu Ă€r vi i Uppsala och laddar för den stundande 30-Ă„rsfesten💃

Trött som tusan, som vanligt och sĂ„ en lite kĂ€nning av förkylning i kroppen. Men helt okej att bli förkyld nu för dĂ„ Borde jag vara tillbaka till KungsledenrĂ€nnet🏄

Nu ska jag slĂ€ppa diverse bekymmer, för jag och Fredrik ska ha barnvakt till ungarna i ett dygn, bo pĂ„ hotell, Ă€ta gott och ha det fint bara🍾Nice🎣



Kommentarer
irene

Nice!

2015-03-27 @ 23:32:46
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
mamma

Nice!
Förkylning bort! Buh! Försvinn!

2015-03-28 @ 08:47:56


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gÀckad lÀngtan och fÄfÀng glöd och smÄ glimtar ur molnens reva. Jag Àr sÄ glad att jag fÄtt leva.

RSS 2.0