Trött i ögonen

Livet rullar på i full galopp. Jag försöker hinna med. Den mesta pluggtiden går till uppsatsskrivande, vilken känns som ett jätteberg som måste övervinnas innan sommaren och examen får komma... Det måste ju gå, det har ju gått för andra.
 
Den 11/4 är det Kungsledenrännet också. Har väl åkt skidor en sisådär 12-13 gånger i år. Det blir ju spännande.
Vi hittade alla fall fjäll och fina skidspår i helgen då vi var i Ullådalen. Linda Gotland var på besök och vi måste ju visa henne lite snö!

OJ vilka stora bilder.
 
 
 


Kommentarer
mamma

Dina vinterbilder är ju bara bäst. Allt ser så härligt ut.
Lycka till med rännet och uppsatsen. Jag tror du klarar båda.

2015-03-23 @ 18:11:50
irene

Vilka fina bilder!

och TACK för din uppdatering. Jag gillar att läsa om ditt liv :)

2015-03-23 @ 19:23:28
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0