För mycket, För Fort

Vad ska jag säga. Jag behöver vinna på lotto. Gårdagen slog någon slags rekord i förändring; arbetsintervju, fick jobb på annan ort, hittade drömhuset på Hemnet i ännu en annan ort. Begynnande förkylning på det samt ganska hög stressnivå över lag under hela dagen gjorde mig helt upptrissad och huvudvärkad. För mycket, för fort. Dessutom verkar vi snart vara på gång med köp av renoveringsobjektet uppe i Umfors. Finns ju risk för att det kommer vara för mycket en tid framöver. Tur att jag nu kommer läsa in mig på stresshantering😜

Ja hörni. Vi kör lite bilder från senaste fjällvistelsen.


Nilas älskade att vara där. Alltid först ut och satte sig på skotersläden.











Just det! Vi kom ju tvåa på Kungsledenrännet också, även det ska smältas;)
på väg hem igen...


Kommentarer
irene

GRATTIS!!!!

2016-04-15 @ 22:38:42
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
mamma

och en liten pianist har ni också :)

2016-04-17 @ 21:48:19
irene

och referenserna fick jag visst lämna i efterhand ;)

2016-04-24 @ 23:07:36
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
Maria

Jag tror det är dags för ett nytt inlägg snart!

2016-06-26 @ 19:49:20
Maria

Jag tror det är dags för ett nytt inlägg snart!

2016-06-26 @ 19:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0