Lycksele

Nu börjar ärendena trilla in på jobbet vilket medför att jag får sova en natt i veckan i Lycksele för att få ihop det tidsmässigt med resor till Vilhelmina och allt vad det innebär. Det är fint att ha en kväll i veckan för sig själv. Jag passar på att jobba extra länge, tränar och nu håller jag på att färga håret och målat naglarna. Snacka om lyx för en småbarnsförälder! 
 
Jag har äntligen fått mig en jobbtelefon också. Den är så fin! Min gamla faller ju snart sönder men jag måste ju ändå ha den kvar som privat.
 
Sen senast har vi haft älgjaktvecka i Umfors, det var en lyckad vecka både älg- och vädermässigt. Nu är frysen full och huvudet fullt med vackra höstvyer.


Kommentarer
Irene

Vilkenlyx! Njut.

2016-09-24 @ 08:05:07
mamma

Låter bra.

2016-09-24 @ 16:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0